2010. szeptember 5., vasárnap

Mágnes, bio, tánc (2008. augusztus 13 - 23.)


Komolyan mondom, be kellene tiltani minden olyan céget, amelyik piramisszerűen terjeszti a "biocuccokat". Ezek az új kor legveszélyesebb szektái (tiszta erőszak).

Aki az egészséget keresi, annak éppen az nincs (tehát beteg).
Aki hitet keres, az hitetlen.
Aki szerelmet keres, annak szerelme nincs...

Beteges, hogy egyesek mennyire biomániások. Lenkei pl. scientológus! Tudtad?

Egész fiatal voltam, úgy hat lehettem. Mágnest kötöttem egyik kisautómra, s egy másik mágnes segítségével próbáltam megfejteni az "örökmozgást" ... nem jött össze. Fel azonban nem adtam... Ezek a mágnesek csuda érdekesek voltak, egyik oldal a másikat ellökte, vagy éppen vonzotta, úgy, mint néha egy-egy kapcsolat... ha az egyik fél negatív, negatívvá teszi a másikat s szétnyomják egymást... vagy ha mindig pozitív... lehet, az agyadra megy :)

Hogy mindig együtt legyen két mágnes - vagy egy pár - okosan kell váltogatni az oldalakat... ez lehet a tánc... két ember tökéletes összhangja akár érintések nélkül is [jön-lök, megy-vonz] tiszta energia... az áram is egy ilyen tánc során keletkezik...

Nos, a mágnesnek is két oldala van. A pozitív oldalra a türelem szó illik, a negatívra a nyugtalanság - vagy - inkább a feszültség? Szeretném érteni a világot, s emlékezni mindenre, amit már tapasztaltam... vagy csak levonni a tapasztalatokból némi következtetést... Néha magam is hullámzom, de másnak csak ritkán vagyok negatív - ezt megtartom magamnak.

"A türelem nem meghajlást jelent, hanem igyekezetet."

http://magyarosiarpad.hu/naplom.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése