2010. július 3., szombat

A február általában... (2008. február 3 - 29.)



Többnyire Budapesten voltam/vagyok... láttam a barátom fiát, hazajött egy másik barátom a világ másik végéről... hát szóval van mit pótolni, hiszen sok-sok barátomat nem láttam egy ideje...

Különben 3 óra leforgása alatt két bicikli romlott el alattam... az egy hülye este volt... vajon mit gondolnak az emberek, amikor nézik, hogy valaki "kézenfogva" sétál a biciklijével? Hogy lopta, vagy hogy nem is tud biciklizni?

... Már gitározom is néha... igaz, keveset, de valami nem jó... asszem nem tudok énekelni, zavarnak a szomszédok, vagyis, én nem akarom zavarni őket, hülye egy helyzet, lehetnék "érzéketlenebb". Jókat beszélgetek anyummal a bölcsis, ovis koromról... szép volt az az idő, nyugodt, békés, felhőtlen. Vannak emlékeim, egy-két éves koromból... tiszták, még a levegő szagára is emlékszem, mi lehet a magyarázat?

És sok rossz évet feledtem el sikeresen, arra sem emlékszem, mennyire volt rossz, de akkor – tudom - nagyon az volt... Kerestem az élet értelmét... asszem minden ember ezt teszi - és amikor valaki rájön, akkor az élet "likvidálja"... talán ezért halnak meg az emberek, hogy ne mondhassák el nekünk, hogy mennyi hülyeséggel foglalkozunk, miközben elfeledünk törődni egymással, és főleg magunkkal!

Negyedikén volt a születésnapom... tehát végülis február az elmúlás, a kérdések, meg az emlékek hónapja volt, válaszok nélkül... talán így helyes.

Majd a március... talán... más lehet...

http://magyarosiarpad.hu/naplom.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése