2010. május 26., szerda

Őszinte részvétem!



"Minden élet csak ennyi? Az ember akar valamit, építget, rakosgat, törekszik erre-arra… aztán vége."
Wass Albert


...szeretem, hiányzik ... :(.
Soha nem felejtelek el, Árpi! Soha.
Beatrix1986


...örökké szeretlek.
Még mindig találok egy-két hajszálat...a fogkeféd, ruhád is ugyanott áll , s hiába vár, hiába várunk már... :(
Kimondhatatlanul hiányzol!!!

Már egy éve Nélküled... :(
örökké és végtelenül
Szeretlek!
sziszy


...emlékezem rá.
Mintha nemrég beszéltünk volna... pedig már több, mint 1 éve nem tehetjük meg.
b.aggee


...fekete nap marad a mai örökre.
“Kezdetben azt gondoltam, hogy a halálod veszteség volt és pusztulás, fájdalom és bánat, melyet aligha lehet elviselni. Csak most kezdek rádöbbenni, hogy az életed ajándék volt, s egyre erősödő szeretet maradt utána. A halál miatti elkeseredés elpusztította magát a szeretetem tárgyát, ám a halál ténye nem pusztíthatja el mindazt, amit tőled kaptam. Kezdek rádöbbenni, hogy az életedre kell gondolnom, nem pedig a halálodra, és arra, hogy elmentél közülünk.”
ag.


Egy éve hagytál itt bennünket... Pedig nem készültél elmenni. Nem így...
Aljas érdekek és beteg elmék által vezérelt gyilkos kezek "rántottak ki" Téged ebből a mocsok világból, amelyet Te mégis oly szépnek tudtál látni és annyira tudtál szeretni...
A hátrahagyott emlékekért és azért, aki voltál már csak egy halk, de annál fájdalmasabb köszönet...
Isten őrködjön lelked nyugalma felett, drága Barátom... :(
Egyszer "odaát" úgy is találkozunk...
(Christian)


... a teveklub által ismertem a fiát. Igaz, személyesen soha nem találkoztunk, de nagyon jóba lettünk.
Sajnos a munkám miatt több mint egy évig nem igazán voltam elérhető, ezért nem is nagyon tudtam az internetes ismerőseimről semmit. Most értesültem a hírről és fájó szívvel veszek búcsút tőle. Elnézést hogy ezt így leírtam, nem akartam, akarok tiszteletlen lenni csak szavaztam az adatlapjára. Majd amikor a honlapján jártam, akkor láttam, és úgy gondoltam leírom, hogy tudja, ki vagyok.
Még egyszer elnézést a zavarásomért és ŐSZINTE RÉSZVÉTEM! Hihetetlenül jó ember volt! Nagyon tiszteltem!
Mély fájdalommal búcsúzom, de örökre köztünk él!
Sz. Szandra
Szolnok (2010.05.26.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése