2010. május 1., szombat

Tanítványai írták





Ő a kis tanárunk volt...Nagyon jó fejnek ismertük meg :-)

Amikor meghalt az egész oszi sokkot kapott :-(
Őt sohasem fogjuk elfelejteni!


K. Tamara



Árpi nagyszerű ember. Boldog vagyok, hogy ismerhettem őt :-)
Nagyszerű rajz órákat töltöttünk együtt.
Mindig meghallgatott minket és sokat, nagyon sokat bolondoztunk.
Mindig megvédett minket, és mindig nekünk volt igazunk.

Én tudom, hogy figyel minket, itt van velünk, hisz megígérte, hogy nemsokára hazajön; ő nem hazudik, őszinte, imádja a magamfajta kölköket, és Debrecent is, hiányzik már neki.

Innen üzenem: Árpi, velünk vagy, én minden nap a zenéidet hallgatom addig, míg vissza nem jössz.
Türelmes leszek most az 1x :-))


B. Alexandra



Nagyon hiányzol Árpi :( És légyszi írj vissza.
Már láttam a temetőben a sírod. Vittem virágot és azt kívánom, nyugodj békében Fiúka :)
És örökké bennem élsz... Örültem, hogy megismerhettelek :)

Szia, kedves Fiúka :) RIP
Veled vagyok mindig....mert élni jó....!


B. Etelka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése