2010. május 8., szombat

Versek


-DE-

-DE- mert vágyom rá,
hogy veled legyek, ha baj van...
-DE- ha baj van -te kés vagy-
bennem, a vajban.

(2007)



"Ő"

Követ.
Mindig követ.
Mindent lát.
Mindent tud.
Még a jelszavam is.
Szerencsére néma Ő,
- együtt halunk meg -.

2008.06.11. (Sopron)



Pálcikán

Nem lett igazabb...
pedig bevallott mindent!
...meg is bánta...
Nem lett igazabb - nem -
mert hiteget most is,
s mert pálcikára kötözte testem.

2008.10.28. (Debrecen-Budapest)



Még érzem

Még érzem körmeim alatt hajad
amint egy-egy beakad, kapaszkodik.
Még hallom mint serceg kezem alatt bőröd...

Még látom a fényt szemedben...
s magam is szemed fényében
...lógó orral - jósként - én tudtam...

2008.10.28. (Debrecen-Budapest)



"méghogy te.."

- jogod van mindenhez,
s nincs jogod semmihez!

2008.10.28. (Debrecen-Budapest)



Nem mondtam...

Lépegettél az ujjaiddal
embert játszván - lassan -
nem hajoltál meg soha,
nem rogytak össze ujjaid,
csak lépegettél...lépegettél.
Nem mondtam, hogy ráz a hideg.

2008.10.28. (Debrecen-Budapest)



Vacsora

...sajtot vágtál,
kolbászt tettél elém.
Kést, kenyeret, vajat.

Meg is volt terítve...
...kockás abrosz - piros-fekete -
s nem kívántál jó étvágyat...

2008.10.28. (Debrecen-Budapest)



Játék

Nem vettél komolyan... igaz én sem téged!
Szórakoztunk egymással - s velünk - az élet.

http://magyarosiarpad.hu/irasok.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése