2010. május 1., szombat

Üzenet Bolíviából



Édes álmot láttam az éjjel.
Öleltük egymást őrült szenvedéllyel.
Karoddal öleltél és csókoltál lágyan...
Ilyen szép álmot még sohasem láttam.

Emlékszem, kicsit megremegett kezed,
mikor testemen lágyan barangolni kezdett.
Szemedben őszinte szerelmet láttam,
hogy ne hagyd abba azt kívántam.

Fülembe a legszebb muzsika hangja szólt.
Édes, szerelmes sóhajod csak nekem dalolt.
Testünkön eluralkodott a vágy teljesen,
miközben örömöd forrását kerestem lelkesen.

Most még a gátlásaidat is vesd le,
hiszen miénk ez a szép csillagos este!
Megadtál mindent, amire vágytam,
benned tökéletes szeretőt találtam.

Vad, szenvedély, gyönyörteli este...
a boldogságtól megremegett teste.
Olyan szép volt, még érezni vágyom!..
De felkelt a nap és véget ért az álom.


2009. március

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése